onsdag 24 juni 2009

Ta mig till havet...

Fick ett mail från en gammal ungdomskamrat med anleding av att hon sett Jens och min pärlbröllopsannons i Västerbottens Kuriren. Jag lovade att ta kontakt med henne när jag åker upp till Umeå.Tänk, vad tiden flyger iväg. Vi har nog inte träffats sedan niornas 30-års klassträff 1993.Snart är vi pensionärer allesammans, men bara till åren inte till sinnet.
Vilket underbart väder vi har nu i Stockholmstrakten. Fick ett ryck igår kväll efter nämndsammanträdet och började flytta om lite växter, funkior närmare bestämt. Det är mina favoritväxter, behöver inte mycket skötsel och har både dekorativa blad och vackra blommor. Nämndsammanträdet gick förresten rekordsnabbt. Ledamöterna ville hem till Morden i Midsomer. De hann även hem till Allsång på Skansen med råge.
I morgon åker jag till Rikstinget och sedan är det SEMESTER!
Ta mig till havet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar