tisdag 1 september 2009

En riktigt bra födelsedagspresent!

Två glada och charmiga moderater i blåa skjortor stod plötsligt i dörröppningen och sjöng "ja må hon leva. Gissa om jag blev glad på min födelsedag!Dessutom fick jag en blombukett av min politiske sekreterare.
Annars känns det lite så där att ha nämndsammanträde i kväll, när jag kunde ha haft ett liten fest hemma. Men det får bli senare i veckan. En riktigt bra födelsedagspresent är i alla att just idag så startar ca tjugo nya hemtjänstföretag i Sollentuna. Det är den nya lagen Fritt val som möjliggör detta. Det är en present till alla som behöver hemtjänst, som nu får fler utförare att välja mellan. Möjligheter att välja just den hemtjänst som passar dem bäst.
Konstaterar att det som vanligt är varmt och vackert väder den 1 september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar